SM-GUUUUULD SHALALALA

Igår så spelade jag först match med ssk som vi förlora.. Sen när den var klar så var det bara 1 timme till SM final starten så jag hann bara ta av mig grillorna och springa iväg så frågade dem vart jag skulle så fick jag ju berätta och när jag hade lämnat omklädningsrummet så hörde jag hur de diskuterade "åh SM, i vadå?" Då bad jag till gudarna att ingen skulle avslöja att det bara var tre lag hehe...
Nåja! Super rolig match med bara två utvisningar från min sida. Jag blev även matchens lirare!!
Och jag vet inte vad det var men jag var typ på bra humör så när jag blev utvisad så log jag och i båset smörade jag som fan för domarna som stod brevid isen så nästa år kommer de älska mig förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback