MIN FÖDELSEDAG

Vaknade till sång och massa inslagna paket som jag själv valt.. några små sidopresenter var faktiskt överraskningar och det uppskattades!
jaja, åkte direkt och träna en dålig träning.. hem och bakade till ikväll!
Idag fick jag varjefall; två hyllor som jag ska sätta tavelramar på
ett finare påslakan till sängen
två böcker
lite pengar
en brun väst
en allmänacka (<3)
ett armband
två fina tröjor med krage
en tröja med volanger från soaked
ett set till frostingen som jag ska göra till mina cupcakes
en klipp och slingtid
att vi ska gå på kurs så jag får övningsköra
och JB-biljetten som jag redan berättat
och en ny trunk
 
Jag äär jätteglad för mina presenter och jag är inte så van med att få såhär mycket, jag tackar allra mest min kära mormor och morfar och även mamma och pappa för detta!
 
med detta inlägg så avslutar jag med lite bilder som inte är proffstagna......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback