FREDAG DEN 8 MARS

Dagen innan jag fyller år och dagen då min kusin fyller år.
Jag fattar inte men jag har verkligen sett fram emot min födelsedag i år.. känns som jag typ aldrig gjort det såhär mycket..!
 
Det blir en tight helg varje fall, idag fredag har jag haft utvecklingsamtal och hunnit träna ishockey med både Järna och ssk! imorgon lördag (min födelsedag!!!) ska jag träna med ssk först sen förrbereda tills släkten kommer och söndag är den sm-final...
 
Dessutom ringde dem från Ica Trossen i Trosa idag, jag ska dit på möte och sen provjobba lite på påsklovet, wihoo!!
 
 
Efter denna helg ska jag ta tag i mitt liv, blev typ taggad samt avskräckt på livet efter utvecklingsamtalet.. Nu är det 10 veckor kvar som jag måste vara bäst på allt på.. sista tampen i hockey, hockey och ringette, skolan kommer vara så jäkla intensiv och jag har såååå mycket extra som jag måste göra om jag vill förbättra mina betyg ett snäpp och jag har flyttat mig själv till kategorin tjock. Jag trivs ingenstans och vill gömma mig i graven, ska däremot inte ändra mina måltider (dvs inte ta bort pastan) men jag ska vara ordentligare och sluta med min återhämtningsproteinshakenåntingnånting som gör aatt man går upp i vikt även om den är typ det godaste som finns<333333333 och sen såklart dumpa min bästavän, godis...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback