SOMMARLOV

Nu är det sommarlov, kom på mig själv ha söndagsångest igår men det behövde jag ju inte! Så jäkla skönt.
Men vad ska alla göra denna sommar? När man var liten pratade man hela tiden med folk vad de skulle göra under sommaren men nu har jag verkligen ingen koll alls!! Knappt koll vad jag själv ska göra.
 
Jag ska jobba i sex veckor, men det kanske inte blir liksom 7 dagar i rad i sex veckor utan som tillexempel den här veckan, då jobbar jag måndag, tisdag och onsdag. Dock vet jag inte om det har att göra med att det är midsommar osv. Men imorgon börjar jag 06:00, behöver åka hemifrån senast 05:00 så jag har lite säkerhetsmarginal.... Hellooooo summer. nej men jag kommer inte ångra att jag jobbade efter sommaren då jag har lite pengar att röra mig på.
 
Men vecka 27  så är det ju is i Järna så då kommer jag väl träna för fulla muggar! Vecka 30, 31 ska jag och mamma ta en sista minuten till nåt varmt ställe, tanken var att hela familjen skulle åka iväg och fira mammas 40-årsdag i förväg men så blev inte fallet, för helt plötsligt dök det upp ett hockeyläger som pappa tyckte axel skulle gå på och axel ville gå på det så där tappa vi två medlemmar och då  tyckte pappa att vi åker nån annan vecka men då hade jag redan tagit ut semesterveckor på jobbet och sånt ändrar man inte. Så det blev bara jag och mamma.
 
Nu är det städa rummet som står på tur här så får jag se vad som står på tur sen, adios
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

eyyyy, du glömde ta upp skånevisiten

2013-06-17 @ 23:51:15
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback