BETYG

Gällande mina betyg.. Jag fick ganska bra betyg faktiskt! Men med tanke på hur mitt liv sett ut senaste halvåret/året så är jag stolt. Till en början så har jag hunnit med att umgås med kompisar, vissa mer än andra, but still! Jag har lärt känna många nya människor och utökat min krets satt säga. Jag har även spelat i tre olika lag, Järnas ringette, Hockey i Järna med killar dessutom och sen har jag även hoppat in i ssk-dam. Detta har lett till att jag har haft träningar varje dag, ibland tillochmed två. Sedan har jag gått i nian med nationella prov, gigantiska läxor och all övrig "måste göra"... Inte nog med det så har jag ett lyckats skaffa ett jobb som jag åkt till. Det har vart många jobbiga dagar, gråtande kvällar och till och med en djup svacka när jag fick magsår och allt. trots allt det här har jag lyckats få i genomsnitt B i allt.
 
Förut var jag också ledsen över mina betyg, tyckte de var dåliga osv, jag jämförde mig bara med smartskaften i klassen och jag räckte inte riktigt. Men efter att ha vart runt i lite olika lag så har jag insett att jag är en för jävla smart hockeyspelare! Jag slutade jämföra så mycket och mina betyg omvandlades till bra betyg.
 
Som belöning för slitet fick jag ett Jättefint Thomas Sabo armband av mamma, som jag hade på mig på min allra sista avslutning på Järnafriskola.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback