barkaby outlet

Nu är jag hemma, nöjd och trött.
Tog tåget in till hamn där mamma plocka upp mig så åkte vi vidare, vår air condition är sönder så jag gled typ runt på bilsätet för att jag  var så svettig...mmmmm
Jag hittade varjefall två linnen, ett från Lindex som var jättefint på, det var liksom tunt tyg så det kommer vara jättefint och luftigt när jag åker utomlands, sen det andra hittade jag på MQ, det döljer d man vill att det ska dölja, också bättre på än på bild. Den går liksom in i midjan i verkligheten också...(inte på bilden)
Sen hittade jag en mys-tröja, men varm som f..an på boomerang. Sen så hittade jag en väska(?!) Det var ju inte såååå jättelängesen jag köpte en väska men eftersom jag annars aldrig hittar väskor så köpte jag den också!
Till sist.. dagens kap... Jag gick in på odd molly, och eftersom det är en outlet så är det ju bara sånt som inte blir slutsolt i de vanliga butikerna, och det märks.. asså det är baaaara hippiekläder där inne. Men varje fall så började jag pröva solglasögon på skoj för vissa var ju som sagt hippie, men så fastnade jag för ett par, de skulle kosta 1590:- men jag betalade 300 spänn(!) så då gick jag därifrån nöjd med ett hippieskal på köpet också. bra dag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback