Allt bakom kan försvinna

Okej.. nu är vi här, 8 Juni, jag slutar 9an om 4 dagar...4 korta dagar.
 
4 dagar kvar av de 10 år som jag kämpat igenom, förra veckan var typ hemsk, allt vi gjorde, gjorde vi för sista gången. Jag lämnade in allra sista matteuppgiften från "direkt matteborgen", min gamla lärare från f,1,2 kom och kramade mig och sa men glädjetårar i ögonen "ååhh hur blev du såhär stor? Vi har kollat gamla bilder och du var så liten Evelina, kan inte fatta att du slutar 9an".
 
Blev typ tårögd, jag blir tårögd hela tiden för det här.. Vi hade vår musikal i tisdags, den har vi alltså kämpat med hela terminen och det är ju tradition att varje 9a gör en musikal och nu har vi väntat sen förskoleklass och nu är det liksom förbi, mitt där bakom kulisserna när vi var mitt i så blev jag tårögd, när jag och Maddo va med Patrik och han berättade att deras klass har hållit tal till deras klass så blev jag tårögd. När vi övade på skolavslutningslåten som vi ska sjunga började jag typ böla och då fick jag några gråtkompisar hehe...
 
Nåja, igår var jag på Josses utspring och studentmottagning. Det var så jäkla trångt och svettigt så jag höll på och dö och fick gå en bit bort till skuggan och då missade jag såklart när Josse sprang ut.. typiskt men det var jättemysigt och trevligt och god mat!!
 
Glömt och berätta om klassresan till Danmark tror jag men det var varjefall också kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback