28 Juni- Gymnasieantagningen

Ekonomi på Sjödal i Huddinge.
Inget val känns ju 100% så jag är väl nöjd, nu sitter jag och funderar på vad jag gör för inlägg om 3 månader.. om jag skriver om hur bra jag har det och att jag valt rätt och blablabla eller om jag typ bytt gymnasium då och kanske
går på något helt tjoflöjt.. Jag har varjefall fått en ändring i det vanliga.
upprop 19/8 i Aulan, det var när jag läste det som jag blev nervös... här kommer jag från lilla Järna fri, vet ju förfan inte ens vad en aula är.. (klart jag vet men ändå)
Nåja.. idag var det en jobbig dag, startade moppen klockan 5 imorse och samma visa imorgonbitti, nu ska jag snart iväg till åby då ett gäng från gamla klassen kommeer dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback