26e

Idag är det två veckor sen vi sluta. Lite tragiskt att det redan gått två veckor och det jag hunnit med är typ att jobba..
Eller njaa jag har hunnit ganska mycket ändå, jag har jobbat ganska mycket men jag har också firat midsommar, det gjorde vi hos familjen sköld. Sen så har jag ju fysat och de dagarna de inte är fys så drar nästan alltid jag och typ 7 pers till, till utegymmet och sen badar, ibland blir vi fler som igår tillexempel! Då var vi 13 pers och jag tycker det är så mysigt!!
 
Sen igår var det ju den 25e, så igår ångrade jag inte alla jobbtimmar... I Maj jobbade jag ju nästan alla röda dagar så det blev lite i plånkan.. så med det firade jag och brände upp dem på direkten... nejmen jag åkte med Hanna till Stockholm så gick vi på VS grejen, jag köpte blandannat deras en body mist från deras nyaste sortiment som är liksom sommarsortimentet, den försvinner om en månad typ, lite annorlunda flaska men den luktar verkligen jättefräscht! Sen hittade jag ett par rosa mjuka shorts på hollister, mitt första plagg därifrån och... jag kanske hade kunnat klara mig utan det men jag behövde mjukisshorts såå....
Sen idag så ska jag och mamma till barkaby <--- heter det så(?) outlet.. och det är inte bara för att jag ska bränna pengar direkt när jag får dem men om det är sommarrea vill jag kolla!
 
Nu ska jag jobba Torsdag, Fredag och Lördag sen har jag en veckas ledighet... wihoooo
 
Blev lite slarviga bilder men jag har bråttom till tåget nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback