OM 22 DAGAR

Mamma väckte mig halv tio så hade jag 20 min på mig att göra mig klar sen skulle vi till resebyrån inne i Södertälje, vi var där inne igår och hittade en resa till Grekland med finaste hotellet och aaahh, det var perfa!! Men då kommer  pappa in i bilden, han ville inte att vi skulle åka till Grekland utan honom, där med basta. Eftersom jag har fått min envishet därifrån så kan man ju bara tänka hur omöjligt det var.. Vi drog till men alla argumentationer som fanns, vi bad på bara knän, klämde fram en tår, gav honom dumhetsförklaringar och erbjöd massage samt att jag aldrig skulle vara ute efter 9 på kvällen men....... inget funka.
Det är alltså bara jag och mamma som ska åka eftersom Axel ska på 3 dagars hockeyläger..När han redan vart på två veckors, det ska alltså drabba oss!!
Så jag och mamma fick vackert gå tillbaka idag och kolla på en annan resa som inte va till Grekland, så vi far två veckor till Turkiet istället, staden marmarisa tror jag det var och vi åker den 24e, det blir nog nästintill perfekt, jag måste bara smälta att pappa vann.
 
När vi var klara där gick vi in på nån hälsobutik för att köpa tabletter som man käkar utomlands för att inte bli magsjuk..eftersom jag är ganska erfaren utav det.. Nejmen då visade tanten oss några tabletter med massa vitaminer i som gör att huden förstärks, man tål mer, blir brunare, flagnar inte och det håller längre. hon sa " den är helt fantastisk jag äter den och jag har verkligen märkt skillnad". Mamma är ju ganska svag för reklam (jag med) så vi köpte dem, det ska nästan bli mest spännande att se om det verkligen funkar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback