VAD ÄR DET MED MIG

Igår klev jag av efter halva hockeyträningen, jag mådde så illa! I 10 dagar har jag mått piss från och till och idag åkte vi till läkaren, dock fick vi en morgontid och jag mår som sämst på mornarna.. Så jag satt mest och sucka och stöna när mamma pratade med doktorn.
Jag fick ta 2 stora sprutor i båda armvecken (!) Men det visade sig att jag har magkatarr tror jag, alltså magsår som oftast stressade gamla människor får. Ena sekunden kan jag må jättebra och bara vill röra på mig men 10-20 minuter senare får jag typ ett "anfall" då jag mår pyton och svideer i hela övre delen av magen. Jag går inte till skolan imorgon och jag kommer inte att träna..
 
Nu ska jag börja min allra sista termin med min allra bästa klass, det vi gör tillsammans nu gör vi liksom för sista gången. åh samtidigt som bara vill komma ut till gymnasiet och tycker det ska bli jättekul och ligger ofta och funderar på det, så är jag mentalt redo att föralltid gå kvar på järna friskola med åk 97.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback