SÖNDAGSÅNGEST

 
Jahaaap... då var det söndag igen. hmm
det finns väl ingen annan rubrik som går att använda på en söndag?
helgerna går alldeles förfort!
I fredags lagade jag bara mat med karin.. SLUT
I lördags så hade jag lite "pyssla om mig självdag" använde blandannat hårinpackning och jag känner mig typ nyklippt, kunde inte luta känna på håret!  På kvällen var jag hos emilia med min bror då päronen var på samma 40-årsfest. Vi skulle gå hem i typ -20 klockan 02:00 men farmor fick reda på det och förbjöd oss så vi beställde en taxi!
Det kändes så coolt att vi gjorde det utan en vuxen! Men det dröjde en timme innan den kom... fick nästan panik! 
Idag så har jag bara hunnit med att spela ringettematch.. jag kände mig väl inte jättetaggad när jag åkte ner då jag mådde illa fram och tillbaka efter frukosten men när vi stod i ringen innan matchen och skrek så fick jag typ ett lyckorus! åh (bilderna är gamla, vi har snyggare matchtröjor nu och ett på tok för stort manfall)
 
Nu ska jag duscha, läsa engelska och inte tänka på att jag ska upp tidigt imorgon och börja med NO...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maddo

Hej Evelina. Tänkte bara säga att jag var väldigt fin på den där första bilden. Du kanske inte såg det, eller la märke till mitt fina leende så tänkte bara att jag skulle säga det. Lägg också märke till att jag inte har några ögonbryn där. Det var också fint. Mitt hår ser absolut inte ut som en tillplattad affro.
Mvh Maddo.

2013-01-23 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback