ETT NYTT FÖRSÖK

Gick in på hockeylagets hemsida och hittade BLANDANNAT dessa bilder, det var bilder från hundra år sen och jag var med på kort jag inte minns togs!
Det var från matcher, omklädningsrum, läger och massa fysträningar! Skitkul och sitta och titta på!

Sen var jag inne på en blogg som det var en person som skulle ge tips om hur man kunde få inspiration till att träna, så svarar hon som hon gjorde och de var de sämsta tipsen jag läst.. "Tänk inte på att det är jobbigt" (ni som läser det här får INTE tänka på elefanter, nu gjorde alla det) - ni fattar vad jag menar. "Kolla på inspirationsbilder" klart att när man ser bilden ba ååh så ska jag se ut i sommar men det är ju inte så att jag reser mig från soffan och drar till gymmet? För om jag skulle gå och byta om så skulle jag redan glömt hur bilden såg ut. "Belöna dig efter" när man är där i plankan eller vad man nu gör och bara vill ge upp så försvinner tankarna "jag gör det för tröjan, jag gör det för tröjan" man blir bara arg och vill stoppa upp den där tröjan någon stans där inte solen lyser!!!!
BAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback