BLÅLJUS I BAKEN

När pappa hade hämtat mig på träningen så åker vi hem som vanligt men när vi kommer upp på vårt område så åker en bil tätt bakom oss, så säger pappa "vem fan åker upp så tätt på mig?" Sen blinkar den med helljuset och då ska jag precis säga att det är Janne nere på gatan som bara ska skoja, OCH DÅ SKINER HELT PLÖTSLIGT BLÅLJUSEN UPP HELA OMRÅDET TYP!
Så frågade han efter körkort och blåsa bara men asså hjärtklappningen på den nivån alltså!!

Sen idag efter skolan så gick jag till ip och pratade lite med min tränare, och det var det bästa som skulle kunna hända just nu.. Vi pratade om massa och han gav mig massa självförtroende, jag gick därifrån med glädjetårar.. Kan man vara kär i ens tränares sätt att vara så är jag det.. Till 1000!
Sen frågade han vad jag ville med hockeyn, så svarade jag att jag inte visste och att jag antagligen var beredd på att sluta här till nästa år när vi går upp i bj och sånt.. Det gjorde lite ont i hjärtat när jag sa det men så till min största förvåning så sa han "varför skulle bj hockey vara svårt för dig?"
Asså åhh❤❤❤
Sen slutade vi med att jag skulle hålla fysen på träningen haha!!!! Alla blev jätteförvånade när jag sa att jag skulle hålla den.. Hmmm

Idag har jag dessutom skrivit på så jag får spela matcher med ssk dam i allettan <-- kan ej stava
Och eftersom min tränare pushar mig till fullo så känns det bra! Världens bästa tränare, hoppas han vet om det.

Imorgon har jag prov och nästa vecka börjar nationella.. Wehooo


Kommentarer
Postat av: Rebecca

om nationella är ungefär likadana som när jag gjorde dom så behöver du inte oroa dig jättemycket, de är inte så svåra som man tror - men jag antar att du har hört det en del...!
gör ditt bästa & bryt ett ben (typ i lillfingret så det inte stör träningen...), så kommer det gå jättebra!

2013-01-31 @ 16:57:58
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback