BARNVAKT

Glömt uppdatera om helgen!
 
Jag var barnvakt åt mina kusiner och det var jättemysigt! Jag glömde dock kameran.. Men vi lagade nachos, kollade film, spelade spel och sen kände jag mig så himla vuxen när jag skulle natta dem!
Dagen efter gick jag och Ella till en bollhall 5 minuters promenad därifrån och spelade squash. Vet inte om ni vet vad det är men jag lägger upp en googlebild på det.
Det var varje fall bland det roligaste jag gjort på länge! Sedan åkte jag vidare för att spela hockeymatch i spånga som vi förlorade och min skridskoskena var kanske 1av10 så jag såg ut som bambi på hal is.
 
Nu är vi inne på vecka 5 och jag har gaaaaanska mycket i skolan, känns som att när man har gjort klart något så är det inte klart.. för man har lika mycket kvar, kämpar varjefall den här veckan så att jag ska slippa söndagsångesten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback