ÄNTLIGEN FREDAG

ååhhh... äntligen helg, denna vecka har jag behövt vara i skolan tidigare än vad vi börjar 3 gånger(!)
-behövde kolla klart en film på onsdagmorgon
- vi var på besök "studiebesök"? på vackstanäs, en gymnasieskola i skogen som för övrigt var över förväntan
- med bussen till träslöjden imorse
 
och inga sovmornar blir det dock för helgens planer är,
Lördag ska jag vara på sjödals öppet hus vid 10 och senare på eftermiddagen så ska jag åka till stockholm och vara barnvakt åt mina kusiner, eftersom jag ska sova där och jag antingen ska på träning eller spela match tidigt på söndag så måste jag även då ställa klockan.. sen är det måndag igen.. buhuu
 
Nästa helg får jag inte heller sova ut då jag ska åka och spela kvalturnering med sörmland. Jag blivit frågad om jag vill gå över till ett tjejlag nu innan februari men kunna spela säsongen klart med killarna ändå. Så sa jag när mamma och jag prata om det att jag redan var inblandad i så många "lag" & lag så  jag skulle aldrig hinna och dessutom ville jag inte göra det i år, då säger hon -Du kan inte tänka dig att sluta med killarna helt då?
asså åh jag blev så ledsen, vill aldrig<3
 
Sidospår-Matchen i tisdags vann vi och en motståndare tog sönder min klubba.. weho

Kommentarer
Postat av: sofielans

UPPDRATERA MERA FÖR DU BLOGGAR SÅ BRAAAAAAAAAAAAAA

Svar: åååhhh sånthär gör att jag vill göra det också!!!!
eanderssson.blogg.se

2013-01-30 @ 18:15:51
URL: http://nattstad.se/sofielans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback