VEM VILL SE DIN FRUKOST?

Åh folk som börjat ta kort på sin frukost eller mellanmål, varför?
Det är så himla ointressant så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Man fixar inte sin frukost i en halvtimme genom att göra sina meloner som hjärtan eller göra sin smoothie randig, för att sen äta den som vanligt. Den smakar likadant och man fixar den bara för kortets skull, en anledning att få lägga upp den för att visa hur nyttig man är,
" detta är en bra frukost"
"såhär nyttig är jag"
"mm vad gott efter ett uppfriskande gympass" *jag körde lite med 2kg hantlarna*
 
Självklart vet jag att många kör arslet av sig på gymmet, tillexempel karin och det är jätte bra, jag tycker verkligen det är roligt på riktigt MEN att räkna några jävla kalorier och låta bli att äta potatis och ris, men kan äta typ bananer.. då fattar jag inte taktiken längre
 

Kommentarer
Postat av: sofielans

som om du tog orden ur min mun!!!

Svar: soulmate!
eanderssson.blogg.se

2013-02-10 @ 19:29:09
URL: http://nattstad.se/sofielans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback