SITTER MED MIN SKETNA FRUKOST

jaa.. Börjar 11 idag och slutar 12.
Så nu sitter jag här i soffan och äter en frukost som inte anses vara värd att ta kort på.
Igår var det ju den stora alla hjärtans dag.. Och jag märkte att min mamma var tråkigare än vad jag trodde!!! När hon kommer hem så liksom är det inget speciellt så jag tipsar om bakelser och grejer tills jag kommer hem från träningen men när hon hämtar mig så frågar jag om det finns några bakelser så hela familjen hade en anledning till att sätta sig vid bordet. "Nej? vi kan säga att vi hade det igår, det är bara konsumenterna som vill tjäna pengar"
jag blev så besviken.. det är hur bra som helst att det finns en dag som heter så så vår familj får en anlddning att visa lite extra kärlek..!
Som tur då så har jag en pappa som fortfarande tycker om den här dagen så då låg det hjärtan på min kudde när vi kom hem och rosor var köpta till mamma osv, allra käraste pappa! Han chockade oss alla.
 
Hittade även en fin bild där det stod:
 
You don't have a valentine on valentine's day?
Some people don't have a mother on mother's dag or father on father's day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback