LIVET UNDER KONTROLL

Ja börjar faktiskt kännas riktigt bra! Efter helgen är det bara geografi prov som jag måste plugga till!
Min förra vecka var helt kaotisk och ni som förstår mig kommer svettas bara jag berättar...
Jag lämnade in idrottsuppsats på 5 sidor om ämnet anatomi, lämnade in 5 sidor NO uppsats som var om genetik och genteknik, plus litet prov på det + muntligt diskussionsförhör. Sen lämnade jag in 4 små sidor engelska + engelska prov sen hade jag två matte prov och idag hade jag spanska prov. Var uppe till 00:00 3 dagar förra veckan och pluggade. Då kände jag bara för att stanna och sätta mig ner, var så trött på livet.

Nu börjar hjärtat pumpa normalt igen..
Imorgon ska jag plugga lite sen blir det middag hos farmor och farfar med kusinerna, vi ska fira farfars, Linns och Axels födelsedag.

GODNATTIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback