KÄNNER MIG SOM CAROLINE AF UGGLAS

Japp.. Vaknade med skitigt hår och tyckte att jag såh ut som henne, haha! Även om hennes låt aldrig riktigt kom igång igår så gillar jag ju henne extremt mycket så jag skickade iväg en röst, tjing!!!!
 
Idag började jag dagen med att göra en fin frukost på sängen till mamma och pappa, sen har jag legat och pluggat...
 
Blek som snön har jag idag testat mina bikinasar lite och andra klänningar.. hmm, ja jag får helt enkelt längta till Kroatien. Nu har jag käkat middag såhär klockan halv tre för att senare åka och spela hockeymatch i Segeltorp.
 Kommer inte använda mina nya handskar dock.. :( men inget nytt på match då dör jag
Bilden gör inte färgen rättvis, visst är dem röda men det skriker inte rött om dem. Reebok, trivs bäst där och sen går de upp extra långt på armarna så jag slipper använda hanledsskydd som pappa vill att jag ska göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback