JB&1D

I julklapp fick jag one directionbiljetter till den 8:e maj och efter det har jag börjat lyssna på dem, gjorde inte det innan, eller jo jag hade ju en fling på nlåtars sådär och kunde inte uttala niall och så. Fast det kan jag inte fortfarande, min kusin rättar mig alltid... 
Men nu kan jag några låtar osv!
Sen hade ju jag världens kändisförälskelse typ 2010 på Justin BiebeR! Men så senasteårets har jag inte lyssnat på honom så mycket men så fort jag gör det så får jag tillbaka lite av kärleken. Men så blev jag lite ledsen när jag inte fick biljetter till hans konsert för det har jag sagt hela tiden att kommer han till Sverige så ska jag gå! Men nu idag så släpptes det biljetter ytterligare till en konsert, pappa satt på jobbet med tre datorer tillsammans med hans jobbarkamrater för min skull <3<3<3 OCH VI FICK 2 BILJETTER! Först så blev jag liksom glad men har inte lyssnat på honom på så länge så jag köpte hem en låt och lyssnade högsta i lurarna på väg hem från skolan och då gick allt upp för mig, jag gick där och nästan dansade mig hem hela vägen hem! Så himla lycklig för båda.. Känner mig som värsta flickbandslyssnare men jag känner bara, yolo
 
Det ska bli jätteroligt!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Här strör du salt över mitt brustna hjärta... hah, nja, men jag kommer ringa er den 9de maj & då vill jag fan inte höra någon röst från er - ni ska skrika tills ni absolut inte kan mer!!

2013-02-01 @ 20:08:04
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback