JAG DÖR

 
Igårkväll var jag klar med NO-uppsatsen vid 00:30 ungefär, sov som en stock i 6 timmar sedan iväg mot skolan!
Kan någon förstå hur jäkla trött jag var? Hade med mig frukost som jag åt på lektionen hehe.. men jag fick i varje fall inlämnat NO:n så det var skönt.
 
Vi kom inte vidare till stålbucklan men min värld gick inte under! Jag var el capitano och jag störde mig nåt så enormt på alla andra captener i andra lag, när man hälsar och har det där fake smilet och ba "lycka till" så verkade de jätte trevliga men i själva gamet så var de typ kompletta idioter hela bunten.. asså tjejer är verkligen så otrevliga, jag pallar inte med sånna.
 
Något annat som jag stör mig på är folk som snörvlar men aldrig snyter sig, jag får spader! kan inte arbeta
Jag kanske var extra känslig idag när jag var så trött men ändå!!!
Nu ska jag iväg på hockeyträning, ciaooo
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback