ÄLSKADE LOV

Onsdag, inte många dagar kvar nu... buhu
Jag har varjefall haft såå bra än så länge.
I fredags åkte jag till stockholm och hade lite tid med mig själv osv..
 
Iördags så spelade jag min sista seriematch med hockeyn och jag tyckte det gick bra, vi vann och vi hade 2 backpar och tre kedjor så jag spelade varannat byte och asså ibland så känner man liksom, när är matchen slut? jag är dötrött.. men nu var det liksom "NEEEEJ DET HAR GÅTT TRE MINUTER REDAN", nu längtar jag så himla mycket till påskcupen i enköping!!!! Sen efter matchen åkte jag hem till Linde och hade myskväll med tjejerna, tårta och allt.. Vi gjorde även en egen harlem shake video hahah! det var jätte kul, även om vår klippning var lite efter.
 
Söndag var en seg dag, jag började bli sjuk och allt var bara segt.
 
I måndags så hade jag en heldag med Stella och på kvällen hamna jag i mölnbo, och det är jag glad för, för jag hade såå roligt!!
 
Tisdag var en fin dag, jag var en riktig lyxlirare! käkade ute både lunch och middag, hade ju dock vart lite bättre om jag klädde mig efter den fina person som jag faktiskt var, men hade jag inte haft en vägrajeansdag så hade jag inte käkat lunch i springbyxor eller åkt upp till Stockholm med typ halvt pyjamas.
 
Det som gjorde min dag var när jag och Emilia skulle åka hem från stockholm så skulle vi gå på toa.. Man var tvungen att betala 5 spänn för att gå och vi la ner tio för det funka inte fösta gången.. men bakom oss stod det tre spacklade bitchar kanske 98:or med nike-märken som ögonbryn, sönderfärgat hår och rosa mjukisbyxor som stod och gav oss blickar och väntade på att vi skulle vara klara på toan så de kunde ta tag i dörren innan den stängdes så de också kunde gå.. först när jag märkte det så tänkte jag "aja de kanske inte har en 5a på sig eller nåt" men när de står och väntar på oss så köper dem jäkla hamburgare som de käkar i väntan på att få gå på toa gratis.  Nej nån måtta på hur snäll jag är får det faktiskt vara.
När jag har spolat och går ut ser jag hur tjejen som fått uppgift att fång dörren rycker till och jag skulle gått åt höger men då räcker hon sig efter dörren på min vänstra sida så jag ändrar riktning till vänster och hindrar henne att fånga dörren så den går i lås.. TACK, det kändes så himla bra och jag säger bara det.. om blickar kunde döda!!!
 
I onsdags så åkte jag och Axel till heron city och kollade på bio med farmor och farfar, berättelsen om pi. Den var faktiskt bra men liksom den var en sån film som är bra på bio men inge man ser hemma så jag är nöjd att jag såg den!
 
Idag är det endast p.l.u.g.g
 
ciaoooo

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh, plastmuggar <3

2013-02-28 @ 22:49:39
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback