16 FAGRA ÅR

Snart fyller jag 16, och därför var jag och mamma på barkaby outlet och köpte lite presenter.. längtaaaar! För att det ska bli så spännande som möjligt så har jag prövat allt framför spegeln en sista gång här hemma så jag har en fin sista bild av det och sen la vi undan det så jag får längta lite extra. Visar allt när jag rivit av pappret om 19 dagar, hihihi, wohoo!
 
 
Jag ska berätta en pinsamt grej... jag kanske har skrivit det..?eller nej, kanske.
Det var varje fall för ett tag sen som jag skulle vara med ssk och träna.. så var det två tjejer typ i min ålder som skulle vara lite snälla så jag skulle känna mig "hemma" så de sa "vi ska gå och kolla på en ful hjälm, ska du me?" så jag följde med till isen för de skulle peka ut vem det var men när vi kom fram så hade de genomgång så vi vågade inte gå ända fram, då säger ena tjejen "Okej jag orkar inte visa men den va typ såhär jätteful, easton tror jag men varjefall den var typ matt i färgen.. aa jätteful"
Självklart är det den sån hjälm jag har fast vit (vit ser faktiskt bättre ut än svart och framför allt röd!!)....
men jag sa helt enkelt att "ehm.. jag har den hjälmen" jag höll på att dö när jag skulle ta på den eftersom jag redan har komplex över den själv och tyckte redan innan att den var störtful.
 
jaja, det var väl pinsammast för dem antar jag.
 
 
MEN nu måste ni hjälpa mig!!!!
Kommentera önskerubriker och vad saker ni vill att jag ska skriva om! för jag är SLUT på ideér.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback