VUXENPOÄNG

kom precis hem från jobbet bah..
känner hur vuxenheten bara flödar!! Satt i kassan hela tiden, idag kom det några jag kände, blandannat min lärare hehe...jag var pinsamt trevlig så måste prata med henne imorgon.
 
Idag när jag kom dit blev jag haffad av chefen och så sa han "ja, bra hej kom så ska vi gå igenom dina läxor". (Jag hade inte läst några läxor).
Hjärtstopp och svettet bara rann under armarna! helt sjukt jag kände typ hur det kittlades... stjärnbarn som jag är. men det gick bra!
 
Gjorde nationella provet idag, del B- samhällskunskap.. gick ganska bra, failade nog på en fråga.
Jag hatar orden "resonera, argumentera, diskutera, motivera, förklara utförligt" älskar att vara skolelev i denna generation.
 
Imorgon ska jag visa min klänning här, fick brev hem idag om att det bara är att hämta ut!
 
ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback