INTE SÅ MYCKET ÅNGEST

Det känns lite skumt.. Nu har det vart 2 söndagar på raken som jag inte har haft ångest på.. och veckorna innan har jag brytit ihop varenda söndag. Även om jag har nationellt prov i engeska imorgon, om jag inte redan skrivit det på nåt tidigare inlägg så gick det förra nationella engelska inte så bra. Det kanske är så att våren har spridit lite glädje!
 jag och mamma åkte in till stan lite snabbt för att köpa sportbh:ar som jag kan använda nu efter operationen. Då hittade jag även en mysig tröja.
Sen kom min faster med min födelsedagspresent!!!!
Jag fick ett armband från rock by sweden som jag hade önskat mig<3<3<3 men det var slut i hela stockholmsområdet när jag fyllde år så nu kom det äntligen en leverans, första leveransen efter jul, det är så himla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback