FATTA ETT BESLUT

Godhalvkväll
Såhär är det va.. jag är supersugen på en mjukisdress som är ganska dyr.. jag har vart det ett tag men har liksom aldrig tänkt att jag ska lägga ner så mycket pengar på det men nu när jag har tjänat lite egna stålar så tänkte jag faktiskt unna mig det. eller jag vet inte.
Men det jag har och komma med är väl typ att jag lever 90% i mjukiskläder, och om jag ändå gör det så kan jag väl få göra det med lite stil?
Men sen finns ju nackdelarna och det är det här med distansbeställning....................
 
Meeeen jag är fortfarande sugen på det!!!
Det är nämnligen en tjej som har en man i USA som skickar massa USA-grejer till henne som hon kan ha och sälja vidare till oss i sverige, så har hon som ett event hemma hos sig i Solna. Victoria's Secret-event. Det finns massssor av vs-trosor, bodyspray och hudkräm, parfymer och kläder osv.. så kan man även beställa bikinisar och då mjukisdressarna genom henne om man vill. Är det några som är sugna så kan vi ju åka dit på nästa event, får jag med mig ett par stycken så skulle ju det vara toppen.. då får jag lite rabatt... nejmen helt ärligt jag är 75% på att jag kör på den svarta. eller vilken färg skulle ni tagit?

Kommentarer
Postat av: ANNELA

Jag är frivillig att följa med nästa gång om du orkar dras med mig en hel kväll ;) och det svarta mysdressen röstar jag på! :)

2013-04-23 @ 11:17:36
URL: http://annelab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback