ASSÅ OMGGGGGG

JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER
 
Det trodde jag inte innan för jag hade inte hunnit lyssna på alla låtar osv men asså igår.. Först när nedräkningen började från 9 minuter så skrek alla när det ändrade minut och jag kände typ "amen komigen", samma sak med introt, "ja visst det var väl coolt".. Men sen när han kom in, jag fattade ingenting men tårarna bara sprutade! De tre första låtarna var typ heeelt okontaktbar och allt bara rann, jag fattade inte att jag såg honom på riktigt..åhhh
 
Han var så bra, vi satt dock ganska högt upp men vi satt aldrig på våra platser, vi gick dit vakterna sa att vi inte fick gå. Efter var jag helt mållös och jag kan lätt säga att det var en av de bästa kvällarna jag har vart med om. Sen så tog han en mobil från publiken och tog kort på sig själv sen gav tillbaka den.. asså kan du fatta det????? helt jävla sjukt, då började jag gråta, sen var det nån video mellan nån låt så han sskulle kunna byta om och då grät jag, när det var OLLG så grät jag, när DJ:n skrek "WHEN I SAY JUSTIN, YOU'LL SAY BIEBER, OK? - JUSTIN *BIEBER* -JUSTIN *BIEBER*"
Allt var bara crazy, så efter igår är jag en belieber igen. Kunde heller inte låta bli att köpa en tröja som jag inte vet när jag ska använda, men totally worth it!!
 
Juste idag har jag skavsår i ögat för att jag grät så mycket igår, woho evelina
hejdååååå nu ska jag jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback