ÄR DET DAGS IGEN ELLER?

Hola.. perdón perdón...
Efter en månads tid är det kanske dags igen.
 
Är det värt att dra påsklovet? Det bästa som hände var när vi var på cup i enköping, somna vid 2 och upp 5.. woho! Nej men det var så himla kul, ååh jag älskar mitt lag och jag älskar mina tränare och jag älskar hockey!
I helgen så åker vi med ringettelaget till Finland, KROSSA!! Det ska bli så bra, vi måste ju få värsta bra avslutet nu, kanske inte blir nån ringette nästa år liksom.
 
Jag jobbade även onsdag,torsdag,fredag.. Kassan är ta mig fan ingen lek!!! fast nu när jag jobbade igår så fick jag lite koll på den, det pinsammaste som har hänt där var väl när mitt hår fastnade i rullbandet...hehe paniiiiiiiik.
 
Nu mina vänner när jag tjänar egna pengar så tänker jag vara i tid med min skolavslutningsoutfit! Sitter faktiskt just nu och beställer klänning från nelly, och det kommer bli spännande med storleken hehehehe... men helt ärligt jag fattar inte storlektsguiden? kan alla mäta sig runt midjan, den som har 45 cm kan ju tjoa till för då kan jag meddela dig att du kan köpa klänning från nelly :)
Nejmen sen ska jag ringa frissan och be om en tid om frillfix, klippte och slinga håret förra veckan men jag skulle vilja att de fixade mitt hår jättefint...aahh
Sedan har faktiskt Annelapannela lovat att fixa mina naglar så jag får gelé naglar-har vart så taggad till det!!!
 
Nu ska ut och träääna, ciaooooo
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, jag köpte en klänning ifrån Nelly när jag gick i nian & den gick knappt att "stänga", så tipset är att du beställer i tid så du kan byta storlek om det behövs (a)
Men naaaajs allt annat! Snart slutar du nian....mohahahah

2013-04-11 @ 20:41:49
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback