20 APRIL LÖRDAG

Jaa.. kan ju börja med att säga att jag skulle visa er min klänning men när jag då kom hem alldeles ivrig och bara ville testa, testa, testa den så SATT DEN SOM SKIT. Blev jätte deprimerad... skitklänning, en människa som jag.. väldigt kräsen och mullig SKA inte köpa saker på internet..
Menmen när jag åkte in till Stockholm i fredags med PP så hittade jag mitt alternaiv 2 som inte fanns i min storlek på nelly.. MEN nu fanns den, visst den har också sina skavanker men jag kommer inte hitta nån annan klänning som jag känner mig mer okej med.. så I bought it och kände lättnaden.
 
Jag har ju faktiskt ändrat mina matvanor denna vecka och det har funkat ganska bra!
Men i fredags var det jobbigt... Det var pannkakor i skolan men jag och karin skulle hinna med tåget så vi skulle äta i stockholm istället... Det jag väntar på förevigt är pannkakor i skolan<3<3<3 När vi satt på Vapiano och jag satt med min sketna sallad så kunde jag inte tänka på nåt annat än pannkakorna... det tog emot.
 
Igår gjorde Maddo, Karin, Wille, Patrik och Jakob mig sällkap. kul, lamt, ändå kul.
Jag var verkligen lycklig när jag kom hem för huset var nystädat och alltså jag mår så jäklarns bra när det är städat och ordning på allt! Sen är det pricken övet i:t att jag inte har några familjemedlemmar som kan stöka till på tre dagar, så fort de kliver innanför dörren är det nämnligen kört.
 
Vädret har ju dettutom varit toppen, jag och maddo satt ute med fårskinn och filtar i två timmar idag, när jag kom in så var jag så himla fräknig!!! Jag har typ aldrig varit så prickig i hela ansiktet i mitt liv! Allt var vitt sen var fräknarna jättestora, jättemånga och jättestarka!!
Men nu när det har lagt sig är jag bara knallröd..pinigt.
 
Myshelg varjefall
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, hade den fast i svart på mig under nyårsafton! Riktigt bekväm & allt, hehe!

2013-04-20 @ 22:06:19
URL: http://photobe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med? :D

Svar: Jag jobbar på Ica trossen i Trosa! :)
eanderssson.blogg.se

2013-06-13 @ 20:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback