TRÖTT PÅ TRÅKIGT

Tjenixen!
Mycket smått händer hela tiden som jag tänker att jag ska skriva men aldrig gör eller får tid.. En fråga ni gärna får svara på är: ska man lägga ut eller berätta på en blogg om man köpt nånting? Är det intressant? Själv tycker jag det kan va kul med snygga foton och att de berättar varifrån det kommer ifrån, men när jag själv gör det så känns det liksom som jag stoppar upp mina nya köp i nyllet på andra som inte ens är intresserade. Hur ska man göra????

Hade skolfoto igår, vet inte riktigt om det kändes så bra, hehe.
Spex hade vi också då temat var "järna-bo" så alla var utklädda till bönder eller antisar, Jespers pappa körde även dit en traktor, haha!

Men... Orsaken till rubriken. Jag har tråkigaste bloggen, färger, header och allting, det är inte ens mitt.. Så jag har beslutat att inte skriva ett dugg här tills den blir fixad. Det blir så tråkigt! Och jag hoppas jag hittar en vänlig själ som vill hjälpa mig ❤ för det kommer säkert bli så att när jag bestämt att inte skriva då kommer det hända massa bra grejer!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag kan hjälpa till, if you want to..!
& sen är det apnajs med bra bilder på inköp!

2012-09-27 @ 09:44:57
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback