SÖNDAGEN

Igår vaknade jag med klump i magen, hade inte pluggat på lördagen innan eftersom jag gick på träningen jag hade planerat att hoppa över för att plugga.. Så jag rev upp böckerna och satt mig vid köksbordet och kämpade, hann dock inte så långt för skulle iväg på hockeymatch.
 
Vi spelade mot Flempan, det var träningsmatch på deras tid så vi skulle spela 3x20. Jag spelade forward för andra gången och fick faktiskt in ett mål!!! inget snyggt kanske men mål är ju mål! Det var jättekul men jag tror att de vann tillslut, när matchen var slut så hade de tid kvar på träningen så vi körde en period till :)
 
När jag kom hem fortsatte jag att plugga, blev klar med allt, jätteskönt! usch hatar söndagsångest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback