LÖRDAG

Började morgonen med att åka in till Södertälje med mamma för att hitta nånting till konfirmationen, sen skulle vi dessutom hitta ett par byxor på JC till mig eftersom mina favvisar har spruckit och vi hade en kupong som går ut imorgon.
Jag hittade ett par jättesköna byxor som är höga i midjan och lite matt svarta i färgen, lite svartgrå kanske.
 
Sen så var det ju lite kämpigt med att hitta en vit klänning på hösten, i alla butiker var det bara svart,grått,vinrött,brunt & mörkgrön. Men kom ändå hem med en klänning från ESPRIT som jag inte gillar, nej den tycker jag inte om.. Men jag kommer inte använda den mer än på konfirmationen! Det gör inte så mycket eftersom den var nersatt från 599 till 99, så av det skälet tyckte pappa den var fin...-.-
 
På eftermiddagen hade jag hockeyträning, roligt och jobbigt. På vägen hem så stannade jag lite vid Järnaloppet och hjälpte Ida med att sälja remmar.
 
Nu här på kvällen ska jag städa mitt rum och sedan plugga i ett nystädat rum, vill inte alla ha en Lördag som min?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback