LÖRDAG

Idag är det en tom lördag, ingen träning och ingen match.
För att få den att gå så ska jag nog börja med att gå en lång promenad med en hund jag är halvt hundvakt åt. Sen går jag ner till ishallen och kollar på Axels match, ska försöka hinna med kallfors utegym också! Har inte hunnnit dit än så känner att jag måste kolla hur det ser ut och så.
Men ikväll ska jag äntligen träffa Emilia, hur länge sen som helst. Vi ska ha en riktig myskväll med bk, godis, moppe och massa struntprat.. Åh vad skönt!
 
Imorgon Söndag så har jag en del träning framför mig, Ringetteträningen har blivit förlängd så att vi ska kunna köra 50 minuter ringetteträning och sen 50 minuter hockeyträning med ringettelaget. Efter det så ska jag träna med hockeyn som har fys efter ispasset. Det som stör mig är att jag börjar känna mig lite hängig.. satN, det är det som passar in minst i mitt liv just nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback