KARIN 15

Grattis på födelsedagen världens bästa Karin!
Över 14 år har vi stått ut med varandra, vart med om blod, svett och tårar.
Har nog delat mina roligaste, pinsammaste och hemskaste stunder med dig. Vad vi har bråkat och slagits och bara inte velat se varandra men också vet varandra så väl så det räcker med blickar för att fördriva ett samtal utan ord.
Det bästa jag vet är nog att göra dig riktigt irriterad, slutar alltid i knäsvaga skrattattacker. Ordet förlåt är jobbigare att säga till dig än till min egen bror, och det är kul att du känner detsamma!
Roligaste grejen nu i efterhand är nog din "fjortisperiod" när jag som inte hade tofsar på benen, spetshårband på huvudet, 5 ihopkletade ögonfransar eller en adidaströja vars insida av kragen var brun pågrundav brunkrämen var tuff nog att säga hej till på Ica eller umgås med utanför skolan!! Men jag tycker om dig nu ivarjefall.

Har aldrig sagt det så kanske dags att göra det men, du är bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback