Börjar om

Okej..
Nu har min käre kusin hjälpt mig att fixa en tillfällig header som jag ska ha tills jag har lyckats ta några fina biler som jag vill ha istället. Det kan däremot dröja!!! Så supersnällt av henne!!!
KOLLA IN HENNES BLOGG: http://www.photobe.blogg.se 
Eftersom jag bytt design också så blir de gamla bilderna väldigt små men det kommer de nya inte vara sen, så därför skrev jag börja om.
 
Imorgon ringer klockan 05:45 och 06:45 drar bilen iväg till Nynäshamn. Jag ska spela hockeycup då. Första matchen är kl. 08:00 och sista 19:00.. Snacka om lång dag! Får ta med mig lite läxor sorgligt nog.
 
Bilden är från matchen förra helgen, jag kommer inte ihåg vad laget vi mötte heter men jag minns att vi förlora. Det hemskaste var nog att vi spelade in matchen för att kolla senare på kvällen, vi hade träningsläger nämnligen.
Det var ganska nyttigt att se sig själv, det tror jag alla tyckte. Men när det lilla misstaget man minns från matchen men trodde ingen annan såg spelades upp så blev man ju värre än en tomat...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback