VILJAN PÅ HÖSTEN

Åh vad jag är sugen på att åka utomlands! Nu när det är kallt på morgonen och näsan rinner när man kommer fram till skolan.
Nu när alla "första delar" i skolan tar slut så det är prov hit och dit.
Nu när serien drar igång på riktigt och nervositeten kryper fram.
Då har jag sån lust att åka bort. Tanken på att gå upp 3 på morgonen och fara iväg till Arlanda, sitta på flyget i väntan om att komma fram och se poolen.

Frukostbuffé, glass varje dag, varm sol och sval pool! Hade inte de suttit fint?
Letade idag upp bilder från olika resor, några gamla några nya, när jag och axel var yngre åkte vi alltid på vintern varje år men nu när det är så himla mycket hockey för oss båda blir det liksom aldrig av..
Vi åkte alltid med en annan familj, Linnea och jag ville jämt vara likadana, göra likadant, köpa likadant och bara vara tillsammans för att allt skulle bli likadant haha! Det finns så himla mycket minnen från alla olika resor.

Allt från skott i armen till fallskärm bakom båt. Orkar inte berätta så mycket tyvärr men det finns en hel del ☀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback