VAD GÖR MAN NÄR NÅGONTING MAN INTE KLARAR SIG UTAN BLIR MINDRE KUL?

Ja, vad gör man?


Såhär är det, sporten blir bara mindre och mindre... När jag började så mötte vi fyra lag i serien, och nu möter vi två. Dessutom har motståndarna kort med folk och det händer att de spelar men 7 man.
I år är det dessutom massa i mitt lag som lagt av, sånna jag inte ville skulle lägga av.. Maddo, Ida, Emilia, Sofie & Hanna.. Men hon kommer antagligen tillbaka ❤(blandannat dem)
Senaste veckorna har jag funderat om jag verkligen ska fortsätta, jag har mer i skolan och mindre fritid från hockeyn och ringetten. Jag såg heller aldrig fram emot ringetteträningarna längre.. Funderade på pauser, sluta helt?

Sen tänkte jag lite längre, detta år kanske är sista året som ringette finns.. Jag vill vara med och "avsluta" sporten. Skulle jag inte träna på 3 veckor skulle jag känna suget, bli deprimerad över att jag slutat. Jag skulle inte klara av att säga att jag har SLUTAT på ringette, jag spelar INTE ringette. Nej.. går inte för sig.
Vad gör jag nu den här döda tiden? Hur underhåller jag mig själv tills jag längtar till att hålla i den bladlösa klubban?-jo, jag ställer mig i mål!!!!
Bland det roligaste haha! Rena begåvningen.. Kanske inte men kul är det!
Men shit va ljumskarna tar stryk. Ställde mig lite kaxigt i mål halvt ouppvärmd så gör vi en övning från sida till sida som kräver att jag går ner på knä.. Därefter går ena knät åt höger och andra åt vänster, aj!


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback