SEPTEMBER

Nu är vi inne på tredje dagen i Oktober. Tänkte vad som hade hänt under September och det var en del grejer!

•jag har haft hockeyläger med träning, match, bastu och bad. Sen har vi haft cup också!

•jag har konfirmerats! Då mina kära skånekusiner kom upp för min skull.

•vi har haft skolfoto för sista gången på järnafriskola samt bonde spex..

• min klass var med på nån fotbollsturnering i Södertälje då vi hamnade i tidningen också!!

• det har inte gått en dag då jag och Emilia inte hört av varandra! ❤ Vi har nästan mer än allt gemensamt.

•jag har vart sjuk, vilket inte händer ofta! (ni fick en fin bild på det)

•Karin har fyllt 15 bast! Cykla utan hjälm och grejer..

• sen har det vart så himla mycket plugg också, och det är bara början! Har redan nu dålig närvaro på ringetteträningarna.. Vi får väl se hur det slutar.

Det var väl ungefär det "viktiga" som hänt..
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback