NYA GREJER

Igår ställde jag klockan på 07:30 och åkte med första bästa tåg för att jag skulle hinna vara där ett tag innan jag skulle åka hem vid ett.
Åkte helt själv men jag tycker om det! Då får man ta den tid man behöver liksom! Jag var i Stockholm i ungefär 3 timmar och hann med 4 affärer, vad sägs om det? haha
 
Jag åkte för att hitta något fint för mina konfirmationspengar, alltså smycken eller nåt minnesvärt. Men jag var mest ute efter en klocka! Tänk att jag kom hem med det också. Stod och velade i kanske 1,5 timmar och åkte hem lite osäker eftersom den inte fyllde ut alla mina "krav". Det kommer aldrig en klocka göra, men ju längre tid jag var hemma ju mer började jag tycka om den så jag tänker inte lämna tillbaka den.
Jag ska däremot åka tillbaka nästa Lördag för att ställa om den efter min handled eftersom jag inte gjorde det igår för då hade jag inte kunnat lämna tillbaka den om jag hade fått ett ångerfall när jag kom hem.
 
Sen hittade jag även ett silverarmband & en enkel tröja.
 
klocka: Michael Kors   silverarmband: Guldfynd   Tröja: vero moda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback