NÅGOT SOM INTE PASSAR MIG

Hmm.. Bestämt, på lördag ska jag stå målis på första ungdomsmatchen i år..
Ordinarie målvakt är fortfarande dålig i knät så vi behövde en inhoppare och jag offrade mig för laget. MEN ingen får ha höga förväntningar bara för jag har tränat två träningar och är inte riktigt tät om man säger så..
Vi möter ju Sollentuna och ingen där "gillar" ju mig så dom kommer bara älska att göra mål på mig och jag kommer bara bli argare och argare..
Men jag får låtsas att det är en träningsmatch helt enkelt!

Ikväll var vi hos några bekanta och åt middag. De har precis fått sin tredje bebis!
När vi sen skulle åka hem så snöade det, JAG ÄLSKAR SNÖN! ❤
En snabb bild från biltaket.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

SNÖÖÖ i våra hjärtan!

Svar: ÅH JAG TRODDE DU VAR EN ANTISNÖ!!MEN GUD VAD HÄRLIGT <3<3<3<3 SE TILL ATT SKÅNE ÄR VILL TILL JULEN
eanderssson.blogg.se

2012-10-30 @ 17:12:30
URL: http://photobe.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ABSOLUT INTE!! Jag försöker dock få mina vänner att komma över på min sida..töntar är dom...
& JAG FÖRSÖKER ALLT JAG KAN!! (L)

2012-11-01 @ 15:28:55
URL: http://photobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback