HUVUDSTADEN

Åkte in själv, igen.. Men tycker fortfarande det är skönast!!!
Skulle fixa klockan så den passa och kolla på skor.
Hittade ett par stövlar..
Tänkte såhär:
*mjuka och bekväma
*lätta att ta på sig
*skönt när det är slask
Jag är inte så himla förtjust i hunter stövlar, så jag hitta ett par canada snow! Passar perfekt till slaskiga vintern vi troligen väntar, om det blir kallt på riktigt och gummistövlarna inte passar in i vädret så har jag ett par varma Ecco.
Jag hittade en canada snow mössa också, den får ni dock inte bild på för det funka ju inte att ta kort på...!?
Sen hittade jag ett linne på Lindex!
Bra lördag, men nu ska jag hålla i plånboken ända tills efter jul hoppas jag. , så man fräschar upp garderoben då på mellandagarean☀




Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback