FÖRLUST

Precis hemkommen från förlust. Slutresultatet var inte rättvist med hur spelet såg ut,vi spelade ok idag tycker jag! För mig gick det också helt ok. 
 
Sitter och kollar på sverigematchen!!!! Blev precis 4-4, har inte sett mer än kanske 6 minuter men blev ändå helt till mig när de gjorde mål! 
Därför kommer jag slänga in den här fina bilden på mig och Sofie som supportra Sverige i deras handbollsmatch som var för ett tag sen.
 
Studiedag imorgon, studie-dag... Blir plugg på alla språk; engelska, spanska & svenska. Karin kommer dessutom hit med frukost!
 
Vad glömde jag idag? -Jo den där jävla sprutan! Jag ser inte fram emot det men känner att det är ett måste.. Problemet är att det gjorde så jäkla ont... 
(Livmodersprutan)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback