DÅLIGT & BRA

Tänkte göra som en hiss och diss bara att jag säger bra och dåligt!
Jag börjar med det dåliga för då kan man kontra upp det med det bra sen!!!☀
 
Dåligt- Jag hade tänkt klagat på vädret, att det bara är regn och rusk. så tråkigt att göra någonting utomhus..
men det klagar alla redan på, sååå....
Jag trivs bäst i mitt rum när det är nystädat och fräscht, nybäddat och jag är nyduschad! Kan man somnabättre på kvällen?
Men sen är det detdär med tiden.. När ska jag hinns städa det?
 
1. Det är så fruktansvärt tråkigt att städa sitt eget rum.
 
2.Det är nästan onödigt för det blir alltid stökigt på en dag för man kommer och är stressad och ska byta om snabbt, slänger kläderna på golvet och tänker "jag tar det sen". Men redan där är det KÖRT! Har man börjat på den där jävla högen så fortsätter den bara.. Sakta men säkert märker man hur garderoben töms på kläder.
 
3. Man har aldrig tid at göra det noggrant. min dag består av; Skola,äta,plugga,träna och sova, varje dag. Aldrig att jag har tid att städa det fräscht, möjligtvis ta bort kläderna men längre hinner jag inte.
 
Jag skulle verkligen vilja ha en dag då jag verkligen skulle GRUNDSTÄDA. Den dagen skulle jag somna hur bekvämt som helst, jag skulle känna frid, eller nåt annat mer passande ord.
 
 
 
 
Bra-  två grejer...För det första har jag haft en bra dag! Ni vet en såndär dag då man vaknar pigg, känner sig bekväm i byxorna. God frukost och är klar i tid. I skolan var jag förberedd till varje lektion och skolmaten var normal.
Den vanligtvis jobbigaste dagen gick jättefort och jag var på bra humör, ännu bättre blir det när jag senare ikväll har träning. Nu ska jag krypa ner under min nya filt och läsa svenskaboken. Blir möjligtvis den som ger den här dagen ett minus.
 
Andra grejen är att det börjar bli så kyligt så ikväll ska jag plocka fram mitt duntäcke så jag somnar i värme. Jag älskar mitt duntäcke❤
 

Kommentarer
Postat av: AA

Städerskan kommer på torsdag, så du slipper städa själv. Snacka om bortskämd!

2012-10-01 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback