MADAGASKAR

Igår åkte jag, Karin och Maddo till heron city och gick på bio, Madagaskar ⭐ så otroligt bra! Jag rös typ under hela filmen. Jag går aldrig på bio typ, och när jag gör det så är det alltid barnfilmer.. Dom är sååå mycket roligare och se på bio än hemma och de filmerna som är till för min ålder kan jag lika väl se hemma, sist jag var på bio så vet jag inte om jag kollade på toy story 3 eller bilar 2.
Efter bion åt vi på pizza hut.✌
Vi skulle ta buss till flemingsberg och sedan ta tåget vidare hem men vi glömmer självklart att hoppa av så det blev lite väntan hit och dit...
Hemma hos Karin så ordnade hon upp med ljus och handdukar i kokande vatten och gav både mig och Karin en ansiktsbehandling!! Liksom en riktig med 15 krämer och grejer och lägga varma handdukar på ansiktet osv..
Imorse blev det pannkakor och glass till frukost ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback