TORSDAG

Vanliga skoldagar både igår och idag, inget märkvärdigt…
Har kommit igång med min spanska uppgift ganska bra!
Åh.. är så nöjd med våran spanskavikarie som haft oss hela terminen, men som dock inte kommer vara kvar efter sommaren :( 
Jag har lärt mig mer den här terminen än alla andra år tillsammans!

Igårkväll hade vi fys med hockeylaget, det var långlöpning.
 Jag kan inte påstå att det inte var jobbigt! Usch man är så trött i benen, till och med dagen efter.. Då är man inte så sugen på ~Jeff-fys~ ikväll..
Jaja, får tänka på beach 2012 & att det är FREDAG imorgon ♥

Nu mina vänner ska jag gå ut i solen och njuta av de sista solstrålarna för helgen (enligt vädret)
 med en SOLO tidning. CIAO




Kommentarer
Postat av: sofie

sv: HAHAHA JA HAN ÄR GRYYYYYYYYM!!

2012-05-03 @ 18:35:05
URL: http://slans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback