Senaste veckan

Över en vecka har gått sen senaste inlägget... Tråkigt!
Nejmen det är ju så att det är sista riktiga veckorna i skolan och lärarna har ju planerat in huur mycket som helst!
Nu är varje fall allt över! Igår och idag gjorde vi det sista, igår gjorde vi sista engelska provet, lämnade in våran 5 datasidors långa rapport i geografi och hade de sista "textsamtalet" i svenskan!
Allt kändes bra och det var ungefär 15 kilo som föll från mina axlar..
Idag gjorde vi dessutom sista NO provet också, optik! Där kan jag ju inte påstå att det kändes lika bra.. Jag svarade och så på allt men känns fortfarande inte kanonbra. Bara jag inte sänker mig i fysik så är jag nöjd!

JAG HAR BOKAT KÖRLEKTIONER OCKSÅ!!
Det känns så kul! Jag har kört på bana & det var hur kul som helst, åh drömmer varje kväll om hur häftig jag kommer vara där, åkandes på min egna moped!
Känner mig asball när jag parkerar min cykel i skolan bredvid alla andras mopeder...

Jaja.. I fredags så var vi hela tjejligan hos Linde, det är alltid lika mysigt att umgås med dem! <3

OCH I LÖRDAGS VANN SVERIGE, HELT OTROLIGT! Har dock inte fattat "allvaret" i det än.. Det smälter väl snart

I Söndags var jag den enda ungen i Sverige som satt inne och pluggade! Missade de fina soltimmarna som alla andra har lyckats få så mycket färg på. Så jag kom till skolan i måndags som enda blekfis.. Jiho

Ikväll är det träning, långlöpning.. Har missat två i rad!!? Ena onsdagen var jag i Skåne & andra var jag sjuk :( så jag är lite nervös.

Hejdåååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback