MOPPEKURS

Idag efter skolan åkte jag in till Södertälje tillsammans med moppekompisarna Ida och Julia..
Jag skulle fixa syntillstånd eller syntest eller vad det heter(?), i varje fall så var jag hur nervös som helst!! Jag vet inte varför men jag har väl alltid känt långt inne att jag kanske inte ser så bra, eller bra och bra.
Men tillexempel om jag åker bil och kör leken "vem ser registreringsnumret först" så förlorar jag ALLTID!
Hur som helst så gick det bra! :D
Jag passade även på att hämta ut moppeböckerna...
Det verkar vara hur mycket som helst(!)
Även om jag försöker förtränga det och peppa mig själv till dethär, så är det ändå nåt som säger att jag kommer kugga... Vilket jag verkigen inte vill. Det här har liksom vart min dröm sen jag var 9 år gammal. Att bli 15 skulle va det bästa i mitt liv, då får man ju både cykla utan hjälm & köra moped!!!
Men jag hade aldrig i tankarna att det ingick mer plugg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback