LÅNGHELG

Onsdags kväll när mamma kom hem från jobbet slängde vi oss iväg mot Skåne.
Jag har dessutom vart på gudstjänst!?! Mormor fick ställa upp som sällskap!
Fredagen åkte vi in till malmö & jag kom hem med ett par mint-gröna/ljus-gröna shorts (se bild nedan) som jag fick av dem!
Har inte rört läxböckerna.. det känns gaanska så svettigt & jag kommer antagligen hamna i den där jäkla söndagskvällspressen denna söndag också..!!

Nu här på kvällen slog paniken mig, det är ju skolavslutning snart... kläder?!
VAD SKA MAN HA PÅ SIG?
Kvällen blev jätte jobbig. Jag satte mig med datan i knät & surfa runt lite, jag hittar ingenting som skulle passa mig!
-den är för tight
-i den där visar jag allt
-oj, midjeresåren gör mig "gravid"
-nej därunder ska man inte ha bh nej
(free-bra)
-men gud, skulle jag bära en sådan
-självklart kommer magen synas i den där
-gäddhäng
(.nu) haha

Det hjälper ju inte att de som bär klänningen på bilden ska vara så förbannat fit?! åhh orkar inte

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra bilder!!

2012-05-20 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback