SVERIGES NATIONALDAG

Igår var det Sveriges nationaldag!
Det började med att Karin kom hem till mig och vi gjorde i princip ingenting, skrattade och "bråkade".
På eftermiddagen var det samling på IP för att börja dagens träning med hockeylaget! Vi skulle ut på mörkö och träna, vi blev körda en liten bit men blev avsläppta för att springa testen av vägen. Vi skulle följa sörmlandsleden vilket var genom ko hagar, över stenar och i lera. Jag vet inte hur många gånger jag snubblade!
När vi kom fram så hade vi lite grenar, dragkamp, amerikans fotboll, stafett osv. Vi skulle även dra en bil!!
Vi grillade korv och badade vid Eddies och Jimmys sommarstuga, det var jättehärligt.
Jag går i världens bästa hockeylag❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback